2010. május 2., vasárnap

Az új les

Végre elkészült az új les, melyet három fotós társammal közösen kreáltunk. Múlt hét vasárnap vízre is lett bocsátva. Eddig úgy néz ki állja a sarat :). Sajnos olyan kevés a víz, hogy tényleg a sarat kellett eddig állnia, de pénteken új helyre lett költöztetve, ahol azért vízállóságát is bizonyíthatta.





Ma végre ki is próbálhattam hogyan "szuperál", nekem nagyon tetszett, de szerintem még nem sikerült megtalálnunk végleges helyét. Kissé távol mozogtak a madarak a lestől. Tegnap este mentem ki, a lesben aludtam. Na ez is egy nagy élmény volt. Egy négy tagú vaddisznócsalád dagonyázott éjjel 3-4 méterre tőlem. A békák véget nem érő brekegésétől volt hangos a környék. Aztán néha ismeretlen eredetű neszek, stb. Ez persze nem tántorít el, hogy legközelebb is kint aludjak :).





Nincsenek megjegyzések: