2010. január 10., vasárnap

Felejthető fotózás

Ha lehetne osztályozni a lesben töltött napokat, ez a nap minősíthetetlen osztályzatot kapna. Szerencsémhez híven megint a ködön keresztül kellett volna ölyvet fotózni, a cinegéken, zöldikén, csuszkán, vörösbegyen és a mezei verében kívül semmi nem járt az itatón. Fény igen gyenge volt, 800-as érzékenységen is csak 1/10 körül tudtam exponálni. A memóriakártyára került 12db képből nagy jóindulattal hármat tartottam meg, bár abból is kettőnél az élesség kicsit gáz.
Na de ilyen nap is kell, hiszen akkor honnan tudnánk milyen is a jó nap... :)
Íme a mai nap összes termése:

3 megjegyzés:

Guszty írta...

Hát ez tényleg sovány termés lett... remélem holnap mi nem fogunk így járni. :)

Unknown írta...

Remélem én is. Ha van 12V-os akksitok, akkor vigyetek. Van bent ventillátor, azzal le lehet fújatni a párát. Nagyon párásodik. Vigyetek papírtörlőt is, mert az is fogyóban van.

Guszty írta...

Beszéltem Pateccal, nem holnap megyünk, mert ugyanolyan idő lesz, mint neked ma. Inkább kedd, vagy szerda, ma este kiderül... de egyébként szerintem pont van otthon 1 akksim feleslegben. Max nehéz lesz odáig elcipelni. :)
Fűtőszálas a ventillátor, mert akkor tuti viszek, -6 fokban 6 órát ülni nem olyan jó? :)